מסיבת סוויסט סיקסטין במועדון ריספקט

לילד/ה שלכם מלאו 16 שנים? מזל טוב! כדאי לדעת שהיום הפקת מסיבת סוויט סיקסטין היא חלום של נער ונערה מתבגרים. אחרי הכול, זו הזדמנות שלהם להרגיש ממש "כמו בוגרים" – הדרך להפקת חגיגה מושלמת מתחילה כאן!

מועדון RESPECT
צפו בסרטון

מועדון לבת מצווה
נגן וידאו

בארצות הברית מסיבות גיל 16 הם אירוע חשוב שנחגג בקול תרועה גדול. מדובר במעבר מילדות לבגרות והנערים והנערות לוקחים אירוע זה ברצינות רבה. אולי חלקכם תזכרו את התקופה בה הטרנד התחיל בהפקות ענק בערוץ MTV ואיך הוא החל להתפשט מהר מאוד לכל העולם. כיום ניתן ליהנות מהפקת מסיבת סוויסט סיקסטין מפוארת בלי לקרוע את הכיס ועדיין ליהנות מאירוע חלומי ובלתי נשכח.

היכנסו לגלריה לצפייה בתמונות של המועדון >>>

מסיבות גיל 16 – איך מתכננים?

מסיבת סוויט סיקסטין מושלמת היא משימה לא פשוטה כלל שדורשת הרבה תכנון. בתור צעד ראשון, אתם ההורים צריכים להגדיר תקציב שממנו לא תחרגו ולראות איזה קונספט הילד/ה שלכם רוצה שהמסיבה תהיה – בכל הנוגע לנושאים מנחים השמים הם הגבול ולרוב הנערה תדע מראש מה היא רוצה בהתאם לטרנדים שהולכים היום. לדוגמא, היום מסיבות גיל 16 חייבות לכלול מסיבת היפ הופ מגניבה שכוללת תחרות ריקודים ומוזיקה עדכנית.

הצעד הבא הוא כמובן שליחת הזמנות (היום נהוג לשלוח הזמנות בווטסאפ או הקמת הזמנה בפייסבוק ובשאר הרשתות החברתיות), הזמנת שירותי תקליטן, קניית בגדים וקישוטים, הזמנת קייטרינג, תכנון כניסה מיוחדת (שחייבת להשאיר כולם פעורי פה 😉( וכמובן, לדאוג להסעות ולפרטים הקטנים שיעשו את כל ההבדל.

לקבלת הצעה השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם

הפקת מסיבת סוויסט סיקסטין במועדון ריספקט

כפי שאתם מבינים, הפקת אירוע בסדר גודל כזה דורשת תכנון מקצועי והפקה מושקעת. במקום לשבור את הראש ולהסתבך, תוכלו לערוך את האירוע במועדון ריספקט וליהנות מחגיגה יוצאת דופן, כזו שכל האורחים ידברו עליה עוד זמן רב.

במועדון שלנו תוכלו למצוא מגוון חבילות משתלמות שכוללות אטרקציות טרנדיות מלהיבות, חבילות אירוח שוות, שירותי קייטרינג, מוזיקה וכל הדברים שנדרשים להפקת מסיבות גיל 16 מהסרטים.

אם אתם מעוניינים להפיק לילדכם את האירוע המושלם אנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים ולקבוע איתנו פגישת ייעוץ ללא התחייבות.

ליצירת קשר עם מועדון ריספקט

לשיחה חוזרת מלאו פרטים

אודותינו

בריספקט קלאב תמצאו מגוון אטרקציות מלהיבות וייחודיות, שירותי הפקה מקצועיים, חבילות אירוח אטרקטיביות, חווית סאונד בלתי נשכחת, שירותי קייטרינג, מסיבות קונספט, כניסות מרהיבות וכל העולה בדמיונכם  וגם מה שלא (:

דילוג לתוכן