מקום לשבת חתן בפתח תקווה

לחגוג שבת חתן באולם בחבילה משתלמת במיוחד

בשעה טובה החתונה מתקרבת ומעבר לערב עצמו, צריך לתכנן את כל מה שמסביב ואחד האירועים המשמעותיים שאחרי (ויש כאלו שאצלם לפני) היא שבת חתן. אם אתם גרים במרכז, שבת חתן בפתח תקווה יכולה להיות בדיוק מה שאתם מחפשים, באולם ועם חבילה משתלמת במיוחד שתענה לכם על כל הצרכים. שבת כזו צריכה להיות מרגשת ושמחה ולא פחות ממושלמת, והנה כמה מרכיבים חשובים בה.

מועדון RESPECT
צפו בסרטון

מועדון לבת מצווה
נגן וידאו

חוגגים שבת חתן בפתח תקווה באולם מרשים ומפואר

שבת חתן בפתח תקווה מתחילה עם מציאת מקום שמתאים לכמות המוזמנים. חשוב לזכור ששבת חתן מתחלקת לכמה חלקים ולא תמיד תהיה אותה כמות של אנשים. כך לדוגמא לתפילה בבוקר ולעלייה לתורה סביר שתזמינו לא מעט אנשים, אנשים שלאו דווקא תזמינו גם לסעודה שלפני או לזו שבליל שבת. זו הסיבה שצריך לבחור אולם שמכיל את הכמות המקסימלית שתהיה, אולם שיהיה בו מספיק מקום ושיהיה מרווח, וכזה שיספק את השולחנות, הכיסאות וכל מה שצריך מסביב.

היכנסו לגלריה לצפייה בתמונות של המועדון >>>

לקבלת הצעה השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם

אוכל, קדימה אוכל

מרכיב חשוב בשבת חתן מוצלחת הוא האוכל. אם אתם מתכננים שבת חתן בפתח תקווה, חשוב שתוודאו האוכל המוצע לטעמכם ושהוא עומד בסטנדרטים הכשרותיים של המוזמנים. חשוב לתת מענה גם לצמחונים ולטבעוניים בקהל כדי שגם הם יעברו את השבת שמחים ומרוצים. 

חבילה משתלמת לשבת חתן יכולה לכלול אלמנטים שונים, בכל מה שנוגע לאוכל, להוואי שיהיה במהלך השבת, ולא פעם גם למה שיהיה רגע לפני השבת ובמוצאי השבת. לכל משפחה יש את הסטנדרטים שלה וכל זוג רוצה את הדברים אחרת, והדבר החשוב ביותר הוא שתהיה אינטראקציה טובה עם בעלי המקום. בסופו של דבר זו שבת החתן שלכם ואתם רוצים שהיא תהיה לא פחות ממושלמת, ואין סיבה שהיא לא תהיה כזו.

ליצירת קשר עם מועדון ריספקט

לשיחה חוזרת מלאו פרטים

אודותינו

בריספקט קלאב תמצאו מגוון אטרקציות מלהיבות וייחודיות, שירותי הפקה מקצועיים, חבילות אירוח אטרקטיביות, חווית סאונד בלתי נשכחת, שירותי קייטרינג, מסיבות קונספט, כניסות מרהיבות וכל העולה בדמיונכם  וגם מה שלא (:

דילוג לתוכן